Rhizoming nebo Bildung – akademická výuka na křižovatce
Klíčová slova:
rhizom, Bildung, věda, akademická výukaAbstrakt
Rhizoming nebo Bildung – akademická výuka na křižovatce. – Akademické vědecké vzdělávání je v současné době v krizi, která zahrnuje především přenos myšlenkových schopností, jakožto prioritního úkolu university. Autor vykresluje obraz této krize kontrastem dvou teoretických modelů výuky a učení na univerzitě, které se v podstatě dají identifikovat pojmy „rhizoming“ a Bildung. Prezentované způsoby užívání těchto modelů v akademické praxi jsou využity k tomu, abychom zvážili možnosti překonání krizové situace a stanovených podmínek.
Stahování
Publikováno
2021-02-28
Číslo
Sekce
Články
Licence
Copyright (c) 2021 Dariusz Stępkowski

Tato práce je licencována pod Mezinárodní licencí Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0.