Přeskočit na hlavní obsah Přeskočit na hlavní navigační menu Přeskočit na patičku stránky
Logo časopisu Učitel matematiky
  • O časopise
  • Aktuální
  • Archivy
  • Zaslat příspěvek
  • Oznámení
  • Podrobnosti
    • Zásady zachování soukromí
    • Kontakt
Hledání
  • Registrace
  • Přihlášení
  1. Domů /
  2. Archivy /
  3. Vol 17 No 1 (2008): Učitel Matematiky

Vol 17 No 1 (2008): Učitel Matematiky

Publikováno: 2018-01-21

Původní odborné články

  • 75 - alebo hry s číslami

    Jaroslava Brincková
    1-8
  • Může být částečný součet harmonické řady celé číslo?

    Emil Calda
    9-10
  • Matematika a vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami

    Růžena Blažková
    11-26
  • Grafická reprezentace řešení nerutinních kombinatorických úloh

    Eva Zelendová
    27-31
  • Grafická komunikace a reklama (2)

    Alena Šarounová
    32-41
  • Který čtyřúhelník má největší obsah?

    Leo Boček
    42-44
  • Modernizácia vyučovania matematiky: hrozí populismus, povrchnost, jednostrannosť

    Ladislav Spišiak
    45-52
  • Co musí (?) obsahovat učebnice

    Emil Calda
    53-55
  • Využití programu MS Excel v práci učitele matematiky

    Lenka Krátká
    55-56
  • Matematika v kostce pro základní školy a nižší ročníky víceletých gymnázií

    Kateřina Crháková
    57-58
  • XIV. Seminář o filozofických otázkách matematiky a fyziky a 29. mezinárodní konference historie matematiky

    Martina Bečvářová
    59-62
  • Celostátní setkání učitelů matematiky gymnázií

    Dalibor Kott
    63-64

Informace

  • Pro čtenáře
Více informací o publikačním systému, platformě a workflow OJS/PKP.