Přeskočit na hlavní obsah Přeskočit na hlavní navigační menu Přeskočit na patičku stránky
Logo časopisu Učitel matematiky
  • O časopise
  • Aktuální
  • Archivy
  • Zaslat příspěvek
  • Oznámení
  • Podrobnosti
    • Zásady zachování soukromí
    • Kontakt
Hledání
  • Registrace
  • Přihlášení
  1. Domů /
  2. Archivy /
  3. Vol 20 No 1 (2011): Učitel Matematiky

Vol 20 No 1 (2011): Učitel Matematiky

Publikováno: 2017-06-03

Původní odborné články

  • Matematika v angličtině na základní škole

    Helena Bitnerová, Marek Šulista
  • Osvojování vědomostí o lineárních funkcích žáky gymnázia

    Irena Budínová
  • O jednom trojúhelníku Eukleidovsky nesestrojitelném

    Emil Calda
  • Ještě k číslu â2: Babylon a řetězové zlomky

    Vlastimil Dlab, Jindřich Bečvář
  • Ekvivalence (č. j.) nebo ekvivalence (č. mn.)? Poznámka k diskuzi

    František Kuřina
  • „Kalkulačka“ na určování nejmenšího společného násobku a největšího společného dělitele

    Jan Fiala
  • Maturitní zkouška z matematiky na zemské vyšší reálce císaře Františka Josefa v Jevíčku v roce 1904

    Dag Hrubý, Dalibor Kott
  • VII. letní škola s didaktikou matematiky 2011

    Eduard Fuchs, Věra Olšáková
  • 32. mezinárodní konference historie matematiky

    Martina Bečvárová
  • X. seminář z historie matematiky pro vyučující na středních školách

    Martina Bečvárová
  • Zlepšení matematické gramotnosti českých žáků s využitím grafických kalkulátorů

    Ilona Fořtová, František Procházka
  • Jak učit matematice žáky ve věku 10-16 let

    Jiří Dittrich, Dalibor Kott
  • O konci světa, mayském kalendáři a planetě Nibiru

    Emil Calda

Informace

  • Pro čtenáře
Více informací o publikačním systému, platformě a workflow OJS/PKP.