Možnosti rozvíjení logického myšlení žáků v hodinách matematiky 2. část

Autoři

  • Jiří Břehovský Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická Technické univerzita v Liberci.
  • Jana Čerychová

Klíčová slova:

logika, logické úlohy, rozvoj logického myšlení

Abstrakt

V článku se věnujeme druhé ze čtyř kategorií logických úloh – úlohám založeným na uplatnění vztahů. Tuto kategorii reprezentujeme pomocí sedmnácti ukázkových úloh, které prošli pilotním testováním v hodinách matematiky. Důležité postřehy či náměty z tohoto testování zahrnujeme do krátkých komentářů k jednotlivým úlohám.

Publikováno

2025-10-28

Jak citovat

Břehovský, J., & Čerychová, J. (2025). Možnosti rozvíjení logického myšlení žáků v hodinách matematiky 2. část. Učitel Matematiky, 33(2), 66–82. Získáno z https://www.ojs.cuni.cz/ucitel/article/view/4873

Číslo

Sekce

Původní odborné články