Přeskočit na hlavní obsah Přeskočit na hlavní navigační menu Přeskočit na patičku stránky
Pedagogika - Časopis pro vědy o vzdělávání a výchově
  • O časopise
    • O časopise
    • Tematické zaměření
    • Typy publikovaných textů
    • Monotematická čísla
    • Mezinárodní čísla
  • Archivy
    • Archiv 2016 – současnost
    • Archiv do roku 2018
  • Pro autory
    • Přijímání textů a recenzní řízení studií
    • Pokyny k odevzdávání rukopisů
    • Kritéria pro posuzování studií
    • Etické aspekty publikování
    • Recenze na odborné publikace
    • Analytické zprávy, příklady inspirativní praxe a personálie
    • Diskuse
  • Oznámení
  • Vydavatel a redakce
    • Vydavatel a redakce
    • Statut časopisu Pedagogika
    • Kontakt a předplatné
  • English
Hledání
  • Registrace
  • Přihlášení
  1. Domů /
  2. Archivy /
  3. Vol 75 No 2–3 (2025): Od kvality školy ke kvalitě systému

Vol 75 No 2–3 (2025): Od kvality školy ke kvalitě systému

					Náhled Vol 75 No 2–3 (2025): Od kvality školy ke kvalitě systému
Publikováno: 2025-11-30

Úvodník

  • Od kvality školy ke kvalitě systému Cesty proměn českého vzdělávacího systému

    Dana Kasperová, Martin Chvál
    • PDF

Studie – historická

  • Chceme být zpět v Evropě – „proměny, vzestupy a pády“ postsocialistické transformace českého školství v 90. letech 20. století

    Dana Kasperová, Tomáš Kasper
    • PDF
  • Vývoj přístupů ke školnímu hodnocení v českých zemích: kontinuita, či diskontinuita?

    Vladimíra Spilková, Jana Kratochvílová
    • PDF

Studie – přehledová

  • Implementace formativního hodnocení Analýza mezinárodních přístupů, výzev a doporučení

    Veronika Bačová, Matyáš Fizek
    • PDF

Studie – výzkumná

  • Kvantitativní evaluace programu Začít spolu v českých podmínkách

    Martin Chvál, Jana Poche Kargerová
    • PDF
  • Proč vyučující realizují program Začít spolu Strukturální a procesuální přínosy programu

    Radim Šíp, Denisa Denglerová
    • PDF
  • Vliv věkové heterogenity na vývoj čtenářských a sociálních dovedností prvňáků ve ScioŠkolách

    Adam Lalák, Karolína Letochová, Matúš Kurian, Klára Richterová
    • PDF
  • Cesta k pedagogickému leadershipu v mateřských školách Analýza faktorů determinujících jeho úspěšnou aktivaci v ORP Kutná Hora

    Lucie Soukeníková, Terezie Stiborková, Anastazie Yevdokimova
    • PDF

Jazyk

  • Čeština
  • English

Časopis Pedagogika ISSN 0031-3815 (Print), ISSN 2336-2189 (Online)
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, Vydavatelství
M. D. Rettigové 4, 116 39 Praha 1
Tel. +420 221 900 153, e-mail: pedagogika@pedf.cuni.cz


Časopis Pedagogika zajišťuje otevřený přístup v rámci licence Creative Commons Attribution 4.0 (CC BY 4.0)

Více informací o publikačním systému, platformě a workflow OJS/PKP.